Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Tuesday, January 12, 2016

Barcelona!



Voor Merle haar 12e verjaardag kreeg zij het supercadeau van m'n moeder om een paar dagen naar een Europese stad van haar keuze te gaan!! Het werd Barcelona. Bof ik even dat ik mee mocht! Oktober lukte niet dus het werd de eerste week van Januari!


Wat een fijne dagen in deze leuke stad! M'n moeder had een boutique hotelletje geboekt aan het Place de Catalonya. Veel gelopen, gekeken, gekletst en gelachen. Ook wat spontane, kostbare tranen (fijn) tijdens ons bezoek aan het Sagrada Familia. Deze kathedraal raakt je, m'n ouders waren er samen (cadeau van m'n moeder aan m'n vader voor zijn 65e..) zeer kort voor zijn plotselinge overlijden en toen werd ook nog het prachtige Ave Maria gezongen.
Innig moment, wat mij betreft een hoogtepunt.

Naast Parc Guell, de Ramblas, Gaudi, Parc Nou en wat Kathedralen, zaten we veel in de hop on en hop off bus, we volgden zowel de blauwe als de rode loep, dus we zagen veel! 'El Borne' is een artistieke en authentieke buurt waar je veel meer tijd wilt hebben. Zalig 2 keer Tapa's gegeten met heerlijke

!!

Ander hoogtepunt is toch wel dat Merle wat make-up ideeen aandraagt, haar oma luistert, koopt en later  de adviezen opvolgt. Ik vind dat lief



 Deze man ken ik niet. Hij knipoogde dus tja, op de foto!