Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, May 25, 2008

Zusterlijk






Van het weekend hebben we ons mobile zwembadje een middag neergezet. Merle en Myrthe hadden er plezier en verkoeling. Ik vind het mooi om te zien dat Myrthe kennelijk erg gefocust is op 1 speeltje, ze gaat dan ook recht op haar doel af. Toen Mabel ongeveer 9 maanden was, heb ik een keer met mijn -toen- nieuwe camera, heel veel zitten spelen en oefenen. Dat leverde veel close-ups op van haar, ook in een badje (zomervakantie Zuid-Frankrijk), met lekkere dikke dijen. Opvallend is de vergelijkenis tussen Mabel en Myrthe, zeker niet alleen om de oranje haren!
Mabel en ik hebben Myrthe dit weekend 'hi 5' geleerd, erg grappig! Ze lacht dan onweerstaanbaar en legt haar handje in die van jou. En ze is erg trots op het feit dat ze kan kruipen, om de 2 'schuifjes' (meer is het niet) verwacht ze applaus. Zal bijtijds uitleggen dat de wereld zo niet elkaar steekt. Geen generatiekwestie, volgens mij.