Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, May 11, 2008

Moederdag






Al de hele week was er geklust, vorige week, aan een cadeautje voor moederdag. Geheimzinnigheid bij Merle en enthousiasme! Mabel vindt het ook wel leuk maar ik merk wel dat zij al veel beter een geheimpje kan bewaren en kan 'relativeren'. Vrijdagmiddag kwam Merle aanrennen en binnen no time droeg zij (in eigen gekozen volgorde en 'ik kan nog niet lezen, mam') bijgevoegd gedichtje op. Met name dat 'warme bed' is een ervaring die niet erg aanspreekt bij 35 graden. Het cadeautje was ook uitgepakt voordat Merle uberhaupt binnen was! Vanochtend om half 7 had Myrthe een fles melk en ik -bijna- koffie. Misschien maar beter, niet door Merle geserveerd. Mabel maakte op school een broche met mooie kralen en lieve tekst.


Ik mocht kiezen wat we gingen doen (naast de hockey van de zondag en het kinderfeestje van vandaag). We hebben met elkaar naar een video gekeken die ik afgelopen maanden opnam. Heel veel Myrthe, heel veel paardje hop. Leuke dag!