Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Tuesday, April 29, 2008

Bezoek Bangkok










Vorige week ben ik van zondagochtend tot dinsdagavond met een paar vrouwen naar Bangkok geweest. Dat was geweldig. Ik was er nog nooit geweest. We hebben de tijd uitgebuit; van alles gedaan en bezocht. De urenlange fietstocht door allerlei wijken in Bangkok en het bezoek aan het Paleis vond ik het mooist. Het was 40 graden Celsius!!! De pracht en praal van het paleis schitterde zo dat mijn foto's mislukte. Lang geleden dat ik op een fiets zat maar het lukte. Tegelijkertijd rondkijken was weer een ander verhaal! We hadden veel te zien toen we rondfietsten (!) op de zeer drukke, lokale markt, bestemd voor de eigenaren van winkeltjes die verse produkten op deze markt kopen. Ja natuurlijk hang je wat varkenskoppen op, gezellig.