Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Tuesday, June 11, 2019

Mabs' reisadventures èn andere mooie ervaringen!!


Mabel maakt een 2-daagse trip over een deel van de "Great Ocean Road". Met een wat grotere groep waaronder dus Julia en 2 erg leuke meiden die Mabel van de hockey kent. Ik heb ze ontmoet toen ik in Melbourne was; vrolijke, ongedwongen en sportieve grieten, erg leuk!


Mabs, Lauren en Charley

Heerlijk toch


route uitstippelen, nou waarschijnlijk meer de leuke stops plannen want er is maar één weg als ik me goed herinner, de great ocean rd. De 12 apostels is een van dé highlights langs deze route


Van April tot Juni coachte Mabel dit meisjesteam van de St Catherine's girl school. Relatief kort maar intensief en betrokken.  Bij de afsluiting/afscheid werden deze foto's genomen. Mabel;"They see me as a big sister"



Mabs vertelde dat ze in haar armen renden en 'all over her' waren. Lief!

Action!!