Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Saturday, February 28, 2015

Ferris Bueller's day off





Zaterdagavond; movies' night. Een klassieker uit de jaren '80. Popcorn, pizza en bier. Heel relaxed. Bijbehorende chips namen Arnout en Joanna mee. Dit plannetje is een keer op een Renswoude avond ontstaan. Er ligt nog een hele stapel films te wachten (Caddy Shack, Back to the future, young guns)




Mabel, Merle en Myrthe hadden alledrie een 'sleepover' dit weekend, verjaardag van een vriendin, zwemles en hockey.


Myrthe; ' Mam, denk jij dat je nog diploma C gaat halen? '
              ' Juf is beter geworden in streng zijn '
              ' Zijn alle juffen slimmer dan mama's? '
              ' papa en jij zijn zo leuk om mee te praten'



Mabel; ' thanks babe '
            ' ik ga de math test flunken, denk ik '
            ' ik sit in de bus '
            ' het is 8 uur 'ochtends, ik meen niks van wat ik zeg '
         

Merle; ' mag ik m'n nieuwe schoenen laten zien?'
           ' hi, màm! '
           ' wil je iets over vroeger vertellen, toen we klein waren? weet je nog iets schattigs? '
           ' ik had een goed voor mijn topo '