Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, September 23, 2018

Thuiswedstrijd Singapore

... naar mijn andere schatten. Dinsdagmiddag snel de Bussumerstraat in orde gemaakt en gepakt. Een broodje, glas wijn en verhalen met m'n moeder en toen terug naar Schiphol. Dit ging allemaal vlekkeloos. Een thuiskomst alsof ik niet was weggeweest, dat is de beste, schijnt! Merle en Myrthe hebben het geweldig gedaan deze afgelopen 1,5 week! Met de hulp van Jacintha natuurlijk, zonder haar zou het heel lastig zijn. Arnoud was relatief gezellig veel in Singapore geweest en de Formule 1 bleek weer een mooie happening!
Zaterdagavond, heerlijk meezingen met Abba liedjes! Briljant; "Bjorn again" uit Australiƫ!
 Zondagavond, Arnoud en Merle gingen samen naar de stad maar Merle nam heel snel de benen naar wat vriendinnen. Zelfs Max zei dat ze wel heel snel ging!! Optreden van
DJ Martin Garrix en Dua Lipa!

Vrijdagmiddag, na mijn terugkeer thuis op Woensdag, kwam Annabel bij Myrthe spelen, haar moeder kwam mee (nieuw in Spore, beetje helpen opstarten). Merle werkte 2 x in het weekend en het gebruikelijke sportprogramma werd gedraaid natuurlijk.

Zaterdagochtend! Voetbal bij de Anza is leuk en gaat goed!

Zaterdagavond aten er onverwachts 2 vriendinnen mee, Jill en Sophie! Ik bracht Jill thuis en Sophie en Merle gingen nog op pad.

Myrthe en ik gingen nog even de stad in Zondag. Ietsmetgaatjes#oren#pickyour battles#metdetijdmee#staatzoleuk#oorbellenzijnnetkleineslingertjes#zwakmoment#neetegentattoos#

Zondagavond aten Myrthe, Arnoud en ik bij een vriendinnetje. Early start, early finish!