Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, September 23, 2018

Nederland-Spanje


Geen voetbalwedstrijd maar een thuiswedstrijd! Het was heel fijn om m'n moeder, na haar heupvervanging, te kunnen bijstaan na thuiskomst vanuit een zorghotel waar ze een dag of 10 was geweest na de operatie. De timing was goed maar ik zou 'm vooral als gezellig willen typeren! We hadden een bijzonder fijne week waarbij we het nuttige en het aangename goed lieten samenwerken, met of zonder kruk. Nou, vooral mèt...


Dit was alweer een goed eindje in de week, na een informatie -en controle middag in de Bergman kliniek. Genieten van de nazomerse Septemberzon! Heel Naarden-Vesting trok aan ons voorbij, een aantal remde (fiets en auto) voor een kletspraatje. Vreeland dronk en at onverwachts mee!!))


Ook kwam er wat bezoek, werden er bloemen afgeleverd en moesten er wat klusjes gebeuren naast het gebruikelijke dagelijkse van verzorging, food & beverage. We liepen steeds een stukje verder, steeds met wat meer vertrouwen en niet zelden begeleid met zon. Ook waren we in staat Christiaan te gaan feliciteren met een aantal successen en bezochten we de plek waar Mariella en Michiel een huis gekocht hebben. Ik had het geluk 2 goede vriendinnen die 50 werden, 'dichtbij huis', live te kunnen feliciteren. Vrijdagavond de Goesting in, it happens in Bussum!! Hetty, Martijn en Kirsten kort gezien.
Zondagavond sloten we feestelijk af bij de Coeswaerde..



Ik heb een mooi bliksembezoek aan Mabel in Sevilla kunnen brengen. Geweldig fijn. Wat een stad! Wat een lady! Superfijn om Mabel haar leefomgeving te zien, door de stad te zwerven ( per koets relatief veel kunnen zien) en maar kletsen, kijken, meedenken en vnml luisteren. Gegarandeerd ook lachen met Mabel! We hebben zelfs nog even gewinkeld en geborreld. Nauwelijks 24 uur maar onvergetelijk!!


Nadat ik een oud kerkje in was geweest slenterde ik wat rond terwijl Mabel Maandag nog les had. Mijn oog viel op deze muurtekening en wilde het fotograferen. Herken ik opeens het adres!!!!...bleek dat ik voor het huis waar Mabel woont, stond! Hoe gaaf is dat! Karma?? De appjes tussen Mabel en mij gingen over en weer! We konden bijna niet wachten elkaar te zien.


uhh, nee

JAAAAAAA!!!!!!



 in het centrum
Mabel had een leuk klein tentje uitgekozen. We aten nauwelijks maar de tapa's en wijn smaakten ons!
Een deel van mij wilde terug rennen Dinsdagochtend. Oók vol met liefde en vertrouwen terug na dit onvergetelijke bezoek.