Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Tuesday, July 21, 2009

Beat it birthday





Voor mijn verjaardag 'deden ze dat ook'. Arnoud, m'n moeder, Mabel en Merle en Myrthe zongen "lang zal ze leven" ouderwets in de slaapkamer terwijl ik nog echt wakker moest worden..op de een of andere manier voelde ik me daardoor de hele dag een beetje kind.
Maar ook Michael trad op. In dit geval 'The Jackson 3' , ze gaven een swingend optreden cadeau! In de aankondiging die Arnoud verzorgde bleek het te gaan om Michael in verschillende fases van zijn neus uuhhh zijn leven. Ik moest zo lachen dat ik geen foto's nam van de solo optredens maar die waren er wel degelijk, omstebeurt nam de 29jarige, 39jarige en 49jarige Michael een stuk op zich. Dit is een rustige opname vergeleken met de live performance...