Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Thursday, February 12, 2009

A men's world
















Tja, met zo'n meidenhuishouden moet je de mannen maar af en toe in huis halen en ik had bedacht daar maar niet te lang mee te wachten. Dat leverde dus ook een dubbeldate op, afgelopen woensdagmiddag. Voor Mabel was het wel wat gearrangeerd met bijbehorende stroeve start en begrijpelijk 'odd' gevoel bij zowel Mabel als Julian. Misschien heeft het te maken met het feit dat Mabel minstens 1,5 kop groter is dan Julian en Mabel al een hele vrouw is natuurlijk. Julian is klein van stuk maar er schuilt een enorme persoonlijkheid in deze Cambodiaanse klasgenoot. Eerlijk is eerlijk; het kwam zijn moeder en mij goed uit, deze speelafspraak. Ik heb het ijs wat gebroken door ze op straat te laten spelen (is hier vrij bijzonder) en het ging heel goed. Mabel kwam later naar me toe met een oprechte; 'mam, je had gelijk, Julian is inderdaad heel aardig'! Wel vertelde ze hem dat 'we hier' niet van snot houden, of hij even z'n neus wilde snuiten...
Wieger is een vriendje uit Merle haar klas. Een heerlijk blij jongetje, een ongecompliceerde jongste van vier. Wat grappig is dat zijn vader op dezelfde middelbare school zat als waar ik op gezeten heb. Tussen hen verliep het meteen lekker. Wel knapte Merle even af toen de jongens samen een schatkaart gingen krijten op straat en ze dacht dat ze niet mee mocht doen.
Myrthe zoent nog gewoon lekker met d'r vader. He gelukkig!