Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Wednesday, January 21, 2009

Little Duck








Heel af en toe neem ik Myrthe mee naar zwemles van Merle. Dit was afgelopen maandagmiddag. Het was prachtig weer; en zon en wind! Merle moet nog even doorzetten voor diploma A en Myrthe was het haasje want ik heb haar in zo'n zwemband gezet zodat ik wat baantjes kon trekken. Maar eigenlijk valt dat dan toch tegen. Ze haalt er geen little duck diploma mee (zo noemen ze dat hier voor de kleintjes), daarvoor moet ze elke week komen en pirouetjes op en voornamelijk onder water draaien. Doen we niet, kunnen we ook niet trouwens.

Vandeweek zetten Mabel en Merle op mijn verzoek, hun naam onder een kaart. Daarna liepen we naar de keuken (het was tijdens het ontbijt) toen we terug kwamen lopen, zat Myrthe op de tafel en keek ze heel trots; had ze die kaart ondergekrast! Ik zal haar wat serieuzer gaan nemen..