Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Monday, April 23, 2007

April 2007







Veel lieve groeten vanaf de Jalan Ampang!

Terwijl ik dit korte zinnetje schrijf, komt er heel even een melancholische vlaag, die me aan de tijd van de ansichtkaart doet denken. Bestaat "ie" uberhaupt nog?

Wat een roze!! Vanaf augustus nog meer of toch ook blauw in the house? (ik wilde rijmen met 'blauws' en 'house', maar dat leverde te slecht nederlands op) Arnoud trekt zich er sowieso niks van aan, zo te zien. Met kleur bekennen heeft hij niks kennelijk terwijl hij eraan gaat natuurlijk, als er nog een roze baby bij komt. En als er een jongetje komt, met 2 van zulke grote zussen....zou dat concreet verschil betekenen in hoofdkleur ?? Ik vraag het me af....