Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, May 07, 2006

Beauty Centre




Op Jalan Ampang 25 heeft zich een mini Beauty Centre gevestigd. Met 2 enthousiaste, ik schat in, onvermoeibare, niet snel tevreden klantjes! Nagels lakken, lippen stiften, een Nederlandse vlagpakking, er is veel mogelijk. Met nog wat verkleedpartijen in een andere salon krijgt een gewone zaterdag een koninklijke tint. Met oa als resultaat dat Mabel mij de hele dag vraagt; ' mam, bestaan er echte prinsessen'? 'Echte prinsessen'?.... Ik vertel maar niet dat er een prinses Mabel is want dan verlies ik vast mijn klant aan een luxere salon. En krijgt onze Mabel teveel 'sterallures'!!
Merle pakt de rest van de dag niks meer vast want ze loopt met gestrekte vingers "mooi" te roepen.

Op een van de foto's is een deel van de kamer te zien. Misschien leuk om een idee te krijgen. Het is er nog wat kaal. Het terras is hier eigenlijk de huiskamer dus hoe gaan we het binnen inrichten?