Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, July 25, 2010

In vakantiestemming












Mag ook wel; we zijn al een week of 4 op weg in de 'grote vakantie', klinkt opeens behoorlijk ouderwets trouwens, de grote vakantie. Afgelopen week van alles wat; koekjes bakken, muffins zijn ook lekker, vlechtjes maken voor de straatverkoop (wordt een teleurstelling, zo stil!), op schoenen - en kleding jacht en een bezoek aan de kapper wat voor Myrthe de eerste keer was. Mabel, Merle en ik zijn naar de thuisbioscoop geweest en keken naar Grease. Vervolgens heb ik ongeveer 75 vragen op me afgevuurd gekregen...aaggghhh en hoe vertaal je goed 'slang'? Gewaagd.
Merle en een vriendinnetje maakten parfum van bloemblaadjes, Mabel achtervolgt me met een cameraatje waarmee ze korte filmpjes maakt, word ik heel relaxed van...
Myrthe en Merle gingen vandeweek net doen of de auto een camper was, ze gingen op reis en namen van alles mee (vrij zinloze dingen maar wel heel gezellig). In hun fantasie hebben ze een mooie reis gemaakt.
Vanavond gaan we echt op pad!