Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Saturday, September 12, 2009

Merle's meisjesmiddag




Om de start van het schooljaar in de behoorlijk onbekende klas 3b te 'vieren' had Merle 6 meisjes uit haar klas gevraagd. Vrijdagmiddag! Eerst hebben ze gezellig wat zitten verven en daarna werd Raffles per toerbeurt uitgelaten. Ook werden er om me heen allerlei rollenspelletjes gespeeld waarbij alle dames (muv 1 meisje, die droomde door de middag heen) vrij pittig en stevig uit de hoek kwamen. "ja, je mag meedoen maar dan ben je wel de jongste, want zij is de moeder, ik ben al 18, zij is 17 en zij al 16, dus zeg het maar, hoe oud ben je?" lieve gezichtjes maar poeh, scherpe tongetjes.

Merle houdt niet heel erg van drukte en lawaai maar ze vond het wel een leuke middag! Mabel en Myrthe deden gezellig mee; de een rustig, lief en wat berustend 'ik ben hier wellicht wat te oud voor maar stiekem vind ik het wel heel gezellig', de ander ongeduldig en nieuwsgierig 'wat is dit voor leuks, heb ik nog nooit gedaan, o verhip, de kleurtjes zitten over heel mijn lichaam, hoe kan dat nou?'