Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Friday, July 11, 2008

Lekker hapje


mmmm, we weten niet zeker of we een blaffende cavia in huis hebben of inderdaad een hondje. Ik ben er wel uit (alhoewel ik wel even twijfel aan mijn 'image' ppfff Maltheser leeuwtjes worden als accessoires gezien!) maar we merken weinig warme gevoelens bij Arnoud; hij vindt Raffles wel heel klein. Afgaande op mijn enthousiaste, telefonische omschrijving, vlakvoor de aanschaf van Raffles, had hij een wat groter beestje verwacht. Arnoud: " een beetje behoorlijke sandwich en ze past ertussen " en als Raffles 1 keer op zijn schoenen piest is ze, denk ik, haar leven niet zeker. Nou, het zal wel moeten groeien, hoop ik dan maar. Myrthe kirt vrolijk als ze Raffles ziet, levenslange vriendschap!