Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Sunday, October 28, 2007

Vingergymnastiek!






Hoe eenvoudig kan het zijn! Mabel zag een groter meisje uit de schoolbus'dit' doen en wilde het ook graag leren. He gelukkig, kon ik ook eens een beetje indruk maken op mijn dochter(s). Meestal ken ik de hype van het moment niet of moet ik eerst een gebruiksaanwijzing lezen. Hetzelfde geldt voor het soepel maken van staartjes, knotjes of het betere vlechtwerk; ik kijk het af of het gebeurt helemaal niet. De korte haren (ondanks de vurige wens voor rapunzellengtes) kan ik vooralsnog goed verkopen ivm de warmte hier.
Maar goed, ik heb hulp nodig want met dat touw/vingerspel kon ik alleen de eerste 'die iedereen kent' vorm. Nu voldoet dat nog maar niet voor lang! Bij Merle raakt alles in de knoop maar Mabel is best handig...ik ga wel een boek uit de bibliotheek halen.


Myrthe lacht hier naar Hanneke, zij kan hier weer gezellig 2 dagen zijn. Verlaat kraambezoek!!