Arnoud, Esther, Mabel, Merle en Myrthe in Singapore

..vanaf April 2012 t/m Juni 2013 in Houston, Texas.

Monday, September 11, 2006

Nieuwe schoenen





Het hele weekend was ik met de camera in de aanslag om een goede foto van een HDB flat te maken als logische aansluiting op het vorige stuk. En ik ben zo logisch! Op de een of andere manier lukte dat niet; regen, rood stoplicht sprong te snel op groen (m.a.g. een bewogen HDB flat) en in de dierentuin bieden ze dit soort woningen niet aan.

Ik heb wel de nieuwe schoenen van Mabel en Merle vastgelegd. Mabel had ze echt nodig, Merle ging mee en was gewoon een 'lucky girl'. Ik ben verbaasd over de duidelijkheid waarmee ze aangeven het ene paar zeker niet te willen en het andere heel duidelijk wel. Als dat met alle keuzes zo zal gaan....Mabel en ik waren het snel eens, Merle daarentegen laat nu wel erg roze afdrukken achter!
Hier loopt een ieder op blote voeten (in huis). Dus bij alle voordeuren zie je van die rekjes met eindeloos veel slippers. Wij doen het zo, minder praktisch maar het oog wil ook wat. Je moet alleen zorgen dat je niet onderaan in de mand terecht komt, als slipper dan.

De foto in de klas is van de hele groep uit klas 2a. Ze hebben allemaal een tekening voor het nieuwe huis van de juf gemaakt.